Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(11)
Forma i typ
Książki
(11)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(10)
nieokreślona
(1)
Placówka
Oddział dla dzieci BG
(6)
Wypożyczalnia BG
(3)
Filia nr 2 w Grodzisku Mazowieckim
(1)
Filia nr 1 w Kadach
(1)
Autor
Hinz Magdalena
(3)
Barańska Małgorzata (pedagog)
(1)
Buda Magdalena
(1)
Dąbrowska Regina
(1)
Graban Joanna
(1)
Jundziłł Elżbieta (1954- )
(1)
Laskowska Joanna (1967- )
(1)
Lica Aneta
(1)
Lica Zenon
(1)
Niklewska Anna
(1)
Pawłowska Róża (1946- )
(1)
Sprawka Romana
(1)
Szenknecht Hanna
(1)
Szłapa Katarzyna
(1)
Tomasik Iwona
(1)
Żabiński Dawid
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Odbiorca
0-5 lat
(3)
6-8 lat
(3)
Dzieci
(3)
Logopedzi
(1)
Rodzice
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Czytanie sylabowe
(2)
Język polski
(2)
Nauka czytania
(2)
Autyzm
(1)
Biblioterapia
(1)
Dziecko autystyczne
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Kompetencje wychowawcze
(1)
Nauka języka polskiego
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
Pamięć
(1)
Pamięć słuchowa
(1)
Pedagogika opiekuńcza
(1)
Rodzice
(1)
Spółgłoski
(1)
Słuch
(1)
Trening umysłu
(1)
Wymowa
(1)
Gatunek
Ćwiczenia i zadania
(4)
Dokumenty dźwiękowe
(2)
Opowiadania i nowele
(2)
Poradnik
(2)
Autobiografia
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Melodia z tekstem podłożonym
(1)
Piosenka dziecięca polska
(1)
Podręcznik
(1)
Poradniki
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Ćwiczenia i zadania dla szkół podstawowych
(1)
Śpiewniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(6)
Językoznawstwo
(4)
Psychologia
(2)
11 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. I
Książka
CD
W koszyku
Trening słuchu : ćwiczenia rozwijające percepcję słuchową u dzieci / Joanna Graban, Romana Sprawka. - Wydanie V. - Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia, 2015. - 136 stron, [5] kart tablic luzem : ilustracje ; 30 cm + 1 płyta (CD-ROM).
Adresatem książki są nauczyciele nauczania zintegrowanego i klas integracyjnych, logopedzi, terapeuci oraz rodzice pracujący z dziećmi, które mają trudności w nabywaniu umiejętności w zakresie rozwoju mowy, czytania i pisania. Zabawy przeznaczone są dla dzieci w wieku od 4 do 10 lat. Pozycja zawiera opisy zabaw, ilustracje, rebusy, gry potrzebne do ich przeprowadzenia oraz materiał dźwiękowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja przeznaczona jest dla dzieci, które zaczynają czytać lub mają trudności z opanowaniem tej umiejętności. Za pomocą tej książki dziecko uczy się czytać metodą sylabową. Wszystkie wyrazy są zapisane dwoma kolorami czcionki, zgodnie z podziałem na sylaby. Prezentowana książka jest wzorowana na opracowaniu Czytanki. Materiały do nauki czytania metodą sylabową. Przyjęto tu taką samą zasadę nauki jak w przytoczonej publikacji. Na każdej rozkładówce wprowadzona jest jedna litera, dwuznak lub trójznak. Na stronach parzystych znajdują się wyrazy zbudowane z poznanych już liter, ułożone od najłatwiejszych do najtrudniejszych do przeczytania. Na stronach nieparzystych wszystkie te słowa są zapisane jeszcze raz, ale w dowolnej kolejności. W drugiej części książki znajdują się zestawy wyrazowe (zgrupowane według budowy oraz w sposób dowolny) służące do doskonalenia czytania. Zaletą Czytanek..., zwłaszcza zestawów wyrazowych, jest to, że wyrazy do czytania nie są ze sobą powiązane znaczeniowo, dzięki czemu dzieci nie będą uczyły się ich na pamięć i rzadziej będą próbowały je zgadywać, bo nie będą mogły domyślić się ich z kontekstu. Kontynuacją książki Czytanki – wyrazy jest publikacja Czytanki – zdania i teksty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja przeznaczona jest dla dzieci, które zaczynają czytać lub mają trudności z opanowaniem tej umiejętności. Za pomocą tej książki dziecko uczy się czytać metodą sylabową. Wszystkie wyrazy są zapisane dwoma kolorami czcionki, zgodnie z podziałem na sylaby. Prezentowana książka jest wzorowana na opracowaniu Czytanki. Materiały do nauki czytania metodą sylabową. Przyjęto tu taką samą zasadę nauki jak w przytoczonej publikacji. Na każdej rozkładówce wprowadzona jest jedna litera, dwuznak lub trójznak. Na stronach parzystych zapisano zdania, a na stronach nieparzystych – krótkie teksty, w których starano się wykorzystać jak najwięcej wyrazów zawierających wprowadzaną literę. Dzięki temu dziecko może poznawać dany znak w praktyce. W drugiej części książki znajdują się krótkie opowiadania zawierające wszystkie litery polskiego alfabetu. W tych tekstach nie ma już dwukolorowego podziału na sylaby.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Po polsku? Tak! to seria przeznaczona dla dzieci uczących się języka polskiego jako drugiego rozpoczynających edukację wczesnoszkolną. Może być wykorzystywana na zajęciach grupowych i indywidualnych. W skład serii wchodzą elementarz i dwa zeszyty ćwiczeń, do wszystkich części dołączone są płyty z nagranymi dialogami, tekstami i piosenkami. Całość w sposób kompleksowy pozwala na ćwiczenie wszystkich sprawności językowych: słuchania, mówienia, czytania i pisania. Atrakcyjna szata graficzna i ciekawe ilustracje inspirują do podejmowania rozmów na tematy bliskie dzieciom, czemu służy odpowiedni dobór słownictwa z zakresu różnych kręgów tematycznych (np. pierwsze kontakty, przybory szkolne, jedzenie, wygląd, czynności wykonywane w domu, w szkole, latem, zimą) powiązanych z określonymi zagadnieniami gramatycznymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
„Wśród lektur na temat autyzmu szczególne miejsce zajmują książki napisane przez rodziców. Na polskim rynku wydawniczym wciąż jest to bardzo rzadki rodzaj publikacji, a ma on ogromną wartość. Z tym większym zadowoleniem należy więc przyjąć książkę Anny Niklewskiej: poruszającą, szczerą, piękną opowieść matki o życiu i rozwoju Oli, dorosłej już dzisiaj kobiety z autyzmem. Jest to historia poszukiwania drogi do własnego dziecka, coraz lepszego rozumienia jego potrzeb oraz budowania silnej, opartej na zaufaniu i bliskości więzi” (fragment recenzji prof. dr hab. Ewy Pisuli)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Książka zawiera 50 piosenek, które z pewnością poszerzą repertuar przydatny podczas przedszkolnych lub szkolnych obchodów Dni : Babci, Dziadka, Mamy i Taty. Dzieci mogą te utwory śpiewać lub przedstawiać w postaci zabawnych scenek, w któych jedna osoba będzie na przykład wnuczkiem, a druga babcią. Piosenki przydadzą się również w domu : do słuchania, śpiewania lub zabaw przebiegających zgodnie z opisem czy według własnych pomysłów dziadków, rodziców i dzieci. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Łamańce językowe to logopedyczne opowiadania, którego głównym celem jest usprawnianie dykcji i artykulacji oraz utrwalanie wymowy głoski r wraz z różnicowaniem wymowy głosek opozycyjnych r, l, j. Zabawna historyjka o urodzinach Franka „łamie język”, ale także zachęca dziecko do spostrzegania i porównywania tekstu z ilustracjami, opowiadania, wymyślania zakończenia historyjki, zadawania pytań i konstruowania wypowiedzi na podstawie ilustracji, co sprzyja rozwojowi mowy i myślenia, poszerza zasób słownictwa, rozwija sprawność komunikowania się. Dużą wartością tej publikacji są właśnie ilustracje, które pełnią podwójną rolę, gdyż nie tylko ubarwiają tekst, ale również wpływają na wyobraźnię, dają możliwość rozwijania percepcji wzrokowej poprzez wyszukiwanie nagromadzonych, a często celowo ukrytych, przedmiotów i zwierząt, w nazwach których występują ćwiczone głoski. Książeczka przeznaczona jest zarówno dla przedszkolaków, jak i młodszych uczniów szkoły podstawowej, logopedów oraz rodziców. Może być pomocna podczas zajęć w przedszkolu, w szkole czy podczas terapii pedagogicznej. Jest ciekawą alternatywą dla typowych zajęć logopedycznych, ponadto wprowadza element zabawy i humoru. [https://www.azymut.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej
Katalog biblioteki wojewódzkiej
Katalog centralny powiatu grodziskiego